Cheats voor Doom 3: Resurrection of EvilPC  
Cheat mode:
Druk op [Ctrl]+[Alt]+[~] (tilde) om het console venster te openen.
Voer dan een van de volgende codes in.
Opmerking: let op het invoeren van kleine- hoofdletters, het kan zijn dat een code niet werkt maar probeer dan kleine letters in hoofdletters te veranderen.
Effect Code
Schakel naar opgegeven wapen slot, 
zonder enige consideratie als je daar een wapen hebt: _button0
Schakel naar opgegeven wapen slot, 
zonder enige consideratie als je daar een wapen hebt: _button1
Schakel naar opgegeven wapen slot, 
zonder enige consideratie als je daar een wapen hebt: _button2
Schakel naar opgegeven wapen slot, 
zonder enige consideratie als je daar een wapen hebt: _button3
Schakel naar opgegeven wapen slot, 
zonder enige consideratie als je daar een wapen hebt: _button4
Schakel naar opgegeven wapen slot, 
zonder enige consideratie als je daar een wapen hebt: _button5
Schakel naar opgegeven wapen slot, 
zonder enige consideratie als je daar een wapen hebt: _button6
Schakel naar opgegeven wapen slot, 
zonder enige consideratie als je daar een wapen hebt: _button7
Toon AAS stats: aasStats
Toevoegen debug pijl: addarrow
Centrum naar game chat lines: addChatLine
Toevoegen debug line: addline
Schaal contact frictie: af_contactFrictionScale
Dwing de frictie waarde te geven: af_forceFriction
Naam van het lichaam laten zien: af_highlightBody
Naam van de constraint laten zien: af_highlightConstraint
Maximuum hoek snelheid: af_maxAngularVelocity:
Maximuum lineair snelheid: af_maxLinearVelocity
Toon structuren van artculated figuren niet bij rest: af_showActive
Toon lichamen: af_showBodies
Toon lichaam namen: af_showBodyNames
Toon constraints namen: af_showConstraintNames
Toon constraints: af_showConstraints
Toon de traagheid tensor van elk lichaam: af_showInertia
Toon joint limiet: af_showLimits
Toon massa van elk lichaam: af_showMass
Toon primary constraints alleen: af_showPrimaryOnly
Toon articulated figuur CPU gebruik: af_showTimings
Toon de totale massa van elk articulated figuur: af_showTotalMass
Toon boomachtige structuren: af_showTrees
Toon snelheid van elk lichaam: af_showVelocity
Skip frictie: af_skipFriction
Skip joint limiet: af_skipLimits
Skip zelf botsing openbaring: af_skipSelfCollision
Test voor lichamen in het begin vast in solid: af_testSolid
Tijdschaal: af_timeScale
Gebruik impuls-gebaseerd contact frictie: af_useImpulseFriction
Gebruik impuls-gebaseerd joint frictie: af_useJointImpulseFriction
Gebruik lineair tijd algorithm voor boomachtige structuren: af_useLinearTime
Gebruik constraint matrix symmetry: af_useSymmetry
Geblokkeerd betrouwbaarheid aanpak mogelijk maken: ai_blockedFailSafe
Schrijft .AVI voor een kommando demo: aviCmdDemo
Save demo in .AVI formaat: avidemo
Schrijft .AVI voor een demo aviDemo
Schrijft .AVI voor het juiste game: aviGame
Game benchmark: benchmark
Benchmark: benchmark
Verbind kommando naar een toets: bind
Verbind een toets, 
maar ontbind het eerst als daar meer dan twee verbindingen zijn: bindunbindtwo
Controleer of een nieuwe versie van het spel beschikbaar is: checkNewVersion
Reinig de console: clear
Doof alle lichten: clearLights
Laat lopend wapen vallen: clientDropWeapon
In-game GUI message mode: clientMessageMode
Stem chats: clientVoiceChat
Team stem chats: clientVoiceChatTeam
Collision masker: cm_drawMask
Toon collision model info: collisionModelInfo
Gebruik ~ (tilde) voor console vastzetting: com_allowConsole
Samenvatten saved games: com_compressSaveGame
Zet hardware classification naar: com_machineSpec
Zet hardware classification naar niet detected,: com_machineSpec -1
Zet hardware classification naar lage kwaliteit,: com_machineSpec 0
Zet hardware classification naar medium kwaliteit,: com_machineSpec 1
Zet hardware classification naar hoge kwaliteit,: com_machineSpec 2
Zet hardware classification naar ultra kwaliteit: com_machineSpec 3
Maak een gebouw: com_makingBuild 1
Verbinding naar een server: connect
Crash: game crash
Herstart het cvar systeem: cvar_restart
Pastoe schade naar een wezen: damage
Launch script debugger debugger
Delete geselecteerd wezen: deleteSelected
Houd Enter vast voor zoom view: demoshot
Save screenshot voor een demo: demoShot
Laad een map in developer mode: devmap
Open directory: dir
Lijst een map dir
Lijst een map met sub-mappen: dirtree
Verbreek script: disasmScript
Schakel verbinding uit voor lopend multi-player game: disconnect
Afbreken van een game: disconnect
Compile map: dmap
Spring naar laatste level: doomhell
Lancheer in-game Articulated Figure Editor: editAFs
Lancheer in-game Declaration Editor: editDecls
Lancheer GUI Editor: editGUIs
Verander licht: editlight
Lancheer in-game Light Editor: editLights
Open de in-game editor: editor
Lancheer level editor Radiant: editor
Lancheer in-game Particle Editor: editParticles
Lancheer in-game PDA Editor: editPDAs
Lancheer in-game Script Editor: editScripts
Lancheer in-game Sound Editor: editSounds
Neem een omgeving shot: envshot
Veroorzaak een error: error
Exit game: exit
Exit command demo: exitCmdDemo
Export models: exportmodels
Beeindig het bouw proces: finishBuild
Bevries alles op scherm: freeze
Bevries game voor opgegeven aantal seconde: freeze <nr>
Armor (pantser) neemt deze percentage van schade: g_armorProtection <nr>
Armor (pantser) neemt deze percentage van schade in MP: g_armorProtectionMP <nr>
Onderhoud gelijke teams: g_balanceTDM
Toon bloed splats, sprays, en gibs: g_bloodEffects
Toon decals (kogelgaten, enz.): g_decals
Vertoon tijd informatie voor elk game frame: g_frametime
Score review tijd in seconde bij einde game: g_gameReviewPause
Zet hoeveel gezondheid te nemen in nightmare mode: g_healthTakeAmt <nr>
Zet hoelaag gezondheid kan krijgen genomen in nightmare mode: g_healthTakeLimit <nr>
Zet hoevaak gezondheid wordt genomen in nightmare mode: g_healthTakeTime <nr>
Beheet de wapen zwaai in MP: g_mpWeaponAngleScale <nr>
Toon mond flashes: g_muzzleFlash <0 of 1>
Als nightmare mode is toegestaan: g_nightmare <0 of 1>
Game paswoord: g_password <paswoord>
Toon dynamic lichten aan projectielen: g_projectileLights
Geeft hit % naat HUD: g_showprojectilepct 1
Toon beschikbare memory: game_memory
Geeft opgegeven item: give <item naam>
Volledige wapens en munitie: give all
Volledige munitie voor lopende wapens: give ammo
Armor naar 125: give armor
Klassieke 1995 versie: give doom95
Health (gezondheid) naar 100: give health
Alle sleutels: give keys
BFG: give weapon_bfg
Chainsaw (kettingzaag): give weapon_chainsaw
Machinegeweer: give weapon_machinegun
Plasmagun: give weapon_plasmagun
Rocket launcher: give weapon_rocketlauncher
Shotgun: give weapon_shotgun
God mode (1): god
Gametype filter: gui_filter_gameType
Paswoord filter: gui_filter_password
Players filter: gui_filter_players
Zend hartslag naar master servers: Heartbeat
Toon help: help
Hitch het game: hitch
Toon IK debug lines: ik_debug
Mogelijk maken IK: ik_enable
Altijd rennen (omgekeerde _snelheid button) in multi-player mode: in_alwaysRun
Rond kijken met muis (omgekeerde _mlook button): in_freeLook
Dood de speler: kill
Dood alle monsters in lopend level: killmonsters
Verwijder alle monsters: killMonsters
Dood alle bewegende vijanden: killmoveables
Verwijder alle beweegbare: killMoveables
Dood alle niet bewegende vijanden: killragdolls
Verwijder alle ragdolls: killRagdolls
Laad een game: loadGame
Laad een map: map
Speel opgegeven map: map <map naam>
Laad volgende map op de server: nextMap
No clipping: noclip
Genegeerd door meeste vijanden:
Third person view: pm_thirdPerson
Exit game quit
Quit the game quit
Save een game: saveGame
Auto wapen herladen: ui_autoReload
Auto wapen wisseling: ui_autoSwitch
Naam speler: ui_name
Toon gunL ui_showGun

(1) Deze code moet geactiveerd zijn na elk stage ladend filmpje.

Monster namen:
Gebruik een van de volgende intrede met de geef code.

Effect Naam
Cyberdemon monster_boss_cyberdemon
Guardian monster_boss_guardian
Guardian's Seeker monster_boss_guardian_seeker
Sabaoth monster_boss_sabaoth
Vagary monster_boss_vagary
Archvile monster_demon_archvile
Cherub monster_demon_cherub
Hellknight monster_demon_hellknight
Imp monster_demon_imp
Maggot monster_demon_maggot
Mancubus monster_demon_mancubus
Pinky monster_demon_pinky
Revenant monster_demon_revenant
Tick monster_demon_tick
Trite monster_demon_trite
Wraith monster_demon_wraith
Cacodemon monster_flying_cacodemon
Lostsoul monster_flying_lostsoul
Zombie wth flashlight monster_zombie_ maint_flashlight
Flaming Zombie monster_zombie_bernie
Commando Zombie monster_zombie_commando
Commando Zombie with chaingun monster_zombie_commando_cgun
Fat Zombie with wrench monster_zombie_fat_wrench
Fat Zombie monster_zombie_fat2
Zombie in jumpsuit monster_zombie_jumpsuit
Zombie eating monster_zombie_jumpsuit_eating
Zombie in labcoat monster_zombie_labcoat
Zombie missing limb monster_zombie_limb
Zombie monster_zombie_maint
Bald zombie monster_zombie_maint_bald
Zombie with no jaw monster_zombie_maint_nojaw
Skinny zombie monster_zombie_maint_skinny
Zombie with Wrench monster_zombie_maint_wrench
Zombie monster_zombie_maint2
Zombie with a pipe monster_zombie_pipe
Chainsaw zombie monster_zombie_sawyer
Skinny zombie monster_zombie_skinny
Bloody mouthed zombie monster_zombie_suit_bloodymouth
Headless zombie monster_zombie_suit_neckstump
Skinny zombie in suit monster_zombie_suit_skinny
Bald Zombie in T-shirt monster_zombie_tshirt_bald
Zombie in T-shirt monster_zombie_tshirt_blown
Z-sec Zombie with machine gun monster_zsec_machinegun
Z-sec Zombie with pistol monster_zsec_pistol
Z-sec Zombie with shield monster_zsec_shield
Z-sec Zombie with shotgun monster_zsec_shotgun

Andere namen:
Gebruik een van de volgende intrede met de geef code.

Effect Naam
Adrenaline powerup_adrenaline
Megahealth powerup_megahealth
Invisibility powerup_invisibility

Wapen namen:
Gebruik een van de volgende intrede met de geef code.
weapon_chaingun
weapon_grenade
weapon_pistol
weapon_soulcube

Munitie namen:
Gebruik een van de volgende intrede met de geef code.

ammo_bfg_small
ammo_belt_small
ammo_clip_small
ammo_bullets_small
ammo_cells_small
ammo_rockets_small
ammo_shells_small
ammo_grenage_small
ammo_clip_large
ammo_bullets_large
ammo_cells_large
ammo_rockets_large
ammo_shells_large

Item namen:
Gebruik een van de volgende intrede met de geef code.

pda admin_banks
pda admin_dorweiler
pda admin_moses
pda admin_simons
pda alphalabs1_berger
pda alphalabs1_krietman
pda alphalabs1_lipsitz
pda alphalabs1_smith
pda alphalabs2_chin
pda alphalabs2_connors
pda alphalabs3_abrams
pda alphalabs3_lamia
pda alphalabs3_nelson
pda alphalabs3_poota
pda alphalabs4_kaczynski
pda caverns1_cody
pda comm1_blake
pda comm1_finch
pda comm1_wolfe
pda comm1_wolfe
pda commoutside_holiday
pda commoutside_ridge
pda cpu_bates
pda cpu_haskell
pda cpuboss_tooloose
pda delta1_mora
pda delta1_price
pda delta2a_cinders
pda delta2a_raleigh
pda delta2a_wilson
pda delta2b_bullman
pda delta2b_erikson
pda delta2b_mcneil
pda delta2b_stemmons
pda delta3_cerano
pda delta3_lee
pda delta3_shultz
pda delta4_gilbert
pda delta5_jackson
pda delta5_swann
pda enpro_chasar
pda enpro_hammer
pda enpro_raad
pda hell_garlick
pda hell_hebert
pda marscity2_caseon
pda marscity2_duncan
pda marscity2_stanton
pda marscity2_tyson
pda mc1_berneche
pda mcunderground_baston
pda mcunderground_delahue
pda mcunderground_ryan
pda mcunderground_young
pda monorail_cullen
pda monorail_harding
pda monorail_hollies
pda monorail_ross
pda recycling1_garza
pda recycling1_sadowayj
pda recycling2_johnson
pda recycling2_moen
pda site3_davis
pda site3_rogers
video bfg
video chaingun
video demon_museum
video epd (download videodisc with content)
video hydrocon
video ian_report
video ipn_news
video mfs
video plasmagun
video recycling
video soulcube
video tablets

Storage locker kombinaties:

Kluis Code Contents
009   492  Security Armor, Machinegun Ammo, Chain Gun Ammo
029   516  Security Armor, Machinegun Ammo
034   134  Machinegun Ammo, Chain Gun Ammo
035   134  Pistol Rounds, Shotgun Shells, Armor Shards
042   714  Shotgun Shells, Chain Gun Ammo
105   769  Pistol Rounds, Shotgun Shells, Hand Grenades
116   634  Shotgun Shells, Plasma Cells
117   634  Shotgun Shells, Chain Gun Ammo
407   937  Pistol Rounds, Shotgun Shells, Small Med-kit
408   937  Shotgun Shells

BeoordelingBeoordelingBeoordelingBeoordelingBeoordelingBeoordeling  
Hebben deze cheats je geholpen?     

Advertentie

Disclaimer

Advertenties