Cheats voor Devil May Cry 3: Special EditionPC  
Vergil story mode:
Voltooi het spel succesvol onder een willekeurige moeilijkheidsgraad.

Easy moeilijkheid:
Misluk met opzet drie tot vijf keer een missie onder de normal moeilijkheidsgraad.
Een boodschap zal verschijnen, bevestigend dat je de easy moeilijkheidsgraad beschikbaar hebt gemaakt.

Anders, voltooi het spel succesvol onder de normal moeilijkheidsgraad.

Hard moeilijkheid:
Voltooi het spel succesvol onder de normal moeilijkheidsgraad.

Very hard moeilijkheid:
Voltooi het spel succesvol onder de hard moeilijkheidsgraad.

Bloody Palace mode:
Voltooi het spel succesvol onder een willekeurige moeilijkheidsgraad.

Dante Must Die Mode:
Voltooi het spel succesvol als Dante of Vergil onder de hard moeilijkheidsgraad.

Super Dante:
Voltooi het spel succesvol onder de Dante Must Die moeilijkheidsgraad om Super Dante als een karakter te openen.
Hij bezit een onbeperkte Devil Trigger.

Super Vergil:
Voltooi Bloody Palace mode succesvol om Super Vergil als een karakter te openen.
Hij bezit een onbeperkte Devil Trigger.

Coatless Vergil:
Voltooi het spel succesvol onder de easy moeilijkheidsgraad.

Sparda Costume (Vergil):
Voltooi het spel succesvol als Vergil onder de hard moeilijkheidsgraad om een kostuum beschikbaar te maken om hem te laten verschijnen als Sparda van de originele Devil May Cry.

Ander eind filmpje:
Versla tenminste 100 tegenstanders als Dante tijdens de eind credits.

Gallery items:
Voltooi het spel op Easy of hoger om Gallery mode te openen.
Voltooi de opgegeven taken om het corresponderende item te openen in de Gallery.

Bonus Art 1: Voltooi het spel onder de easy moeilijkheid.
Bonus Art 10: Verkrijg een "S" rank op alle missies in Dante Must Die!.
Bonus Art 11: Verkrijg een "SS" rank op alle missies in Easy.
Bonus Art 12: Verkrijg een "SS" rank op alle missies in Normal.
Bonus Art 13: Verkrijg een "SS" rank op alle missies in Hard.
Bonus Art 14: Verkrijg een "SS" rank op alle missies in Very Hard.
Bonus Art 15: Verkrijg een "SS" rank op alle missies in Dante Must Die!.
Bonus Art 2: Voltooi het spel op Normal.
Bonus Art 3: Voltooi het spel op Hard.
Bonus Art 4: Voltooi het spel op Very Hard.
Bonus Art 5: Voltooi het spel op Dante Must Die!.
Bonus Art 6: Verkrijg een "S" rank op alle missies in Easy.
Bonus Art 7: Verkrijg een "S" rank op alle missies in Normal.
Bonus Art 8: Verkrijg een "S" rank op alle missies in Hard.
Bonus Art 9: Verkrijg een "S" rank op alle missies in Very Hard.
Concept Art, E3 Promotional Video, Crazy Gameplay Video: Voltooi het spel op Easy of Normal.
Event Promotional Video, Devil May Cry 3 Original Demo: Voltooi het spel op Very Hard.
Hi-Res CG Art, Kazuma Kaneko's Illustrations, Motion Capture Video, Video Storyboard: Voltooi het spel op Hard.

Hint: Missie nummer betrekkingen:
Tijdens de introductie filmpjes naar elke missie, een nummer die correspondeer naar die missie kan gevonden zijn.

Mission 1: Een grote "1" op de pizza doos.

Mission 2: Een "2" op een reclamenbord nabij de buitenkant van Dante's winkel.

Mission 3: Drie vijanden zijn verbrand door Lady's motor en vallen om een "3" te maken.

Mission 4: Daar is een banneer nabij waar Vergil en Arkhem staan in de vorm van een "4".

Mission 5: Een bloodguyle raakt in de muur verstrikt.
Het bloed blijft op de muur in de vorm van een "5" achter.

Mission 6: Lady explodeer een raket in de grond en het teken op de grond vormt een "6".

Mission 7: Nadat Lady in het hoofd van Dante schiet, smeer hij het bloed op de muur.
Het bloed loopt in de vorm van een "7".

Mission 8: Wanneer Dante ophoog komt, gaand nabij de pilaar, en ongeveer in staat is om eraf te springen, kan je een zwak vormige "8" zien in de maan achter hem.

Mission 9: En van Lady's lege hulzen vallen op de grond.
Een "9" is aan de onderkant van de kogel.

Mission 10: Wanneer Vergil steekt Arkham de bloed spetters Arkham's boek in de vorm van een "10".

Mission 11: Wanneer Arkham verdwijnt van waar hij stond, laten het besmeurde bloed een "11" achter.

Mission 12: Nadat Dante de Haywire Neo-Generator grijpt, ontsnap Jester op iets dat lijkt op een "12".

Mission 13: Onmiddelijk nadat Vegil in zijn handen snij om een offer te maken, verander de camerahoek.
Terwijl de hoek draai kan je een "13" zien gesneden in een pilaar.

Mission 14: Aan het einde van het onderbrekkings filmpje, toon het een hoek gericht naar beneden in de put waar Vergil inviel.
Op de muur van de spleet is een "14" gesneden.

Mission 15: Na een tijdje nadat de onderbrekings filmpje begint, zal de camer naar een deur richten met drie symbolen erop.
Net rechts ervan is een uitgedroogde plant.
De takken zijn gevormd in het nummer "15".

Mission 16: Na een tijdje nadat Dante begint te veranderen tussen normaal en demon vormen zal hij zijn geweren tevoorschijn halen en ze beschieten op hetzelfde moment.
Als jet het uit kan stippelen, de flits van de twee geweerschoten maken "16".
Je moet in het bijzonder voorzichtig opletten.

Mission 17: Nadat Arkham de machtige rand van de steen trekt, zullen de rotsen erom verschuiven.
Aan de linker onderkant van het scherm zullen twee rots pilaren zijn verwant aan elkaar.
Ze vormen een "17".

Mission 18: Als Dante de poort oplicht naar demon wereld, zal een krant rond de onderste rechterhoek van het scherm vliegen met een "18" erop.

Mission 19: De camera zal beginnen te draaien aan het begin van de onderbrekings film.
Als het gedraaid is, is daar een boekenplank.
Daar is een gebied met ontbrekende boeken in de vorm van een "19".

Mission 20: Nadat Lady haar vader beschiet en begint te huilen op de achtergrond, zal de nevel het nummer "20" vormen.

BeoordelingBeoordelingBeoordelingBeoordelingBeoordelingBeoordeling  
Hebben deze cheats je geholpen?     

Advertentie

Disclaimer

Advertenties