Cheats voor Call of Duty: United OffensivePC  
Cheat mode:
Start het spel met de +set developer 1 +set sv_cheats 1 command line parameter.
Druk dan tijdens het spelen op [~] (tilde) of § om het console venster te openen.
Voer dan een van de volgende codes in bij het console venster.
Herhaal een code om het effect uit te schakelen.
Effect                                                       Code
Geef opgegeven item                                        : give <item naam>
Volledige gezondheid                                       : give health
Geef alle items                                            : give all
Ammunitie                                                  : give ammo
Onkwetsbaar                                                : god
Genegeerd door vijand                                      : notarget
No clipping mode                                           : noclip
Debug mode uit/aan                                         : debug <0-1>
Developer mode uit/aan                                     : developer <0-1>
Fly mode                                                   : ufo
Teleport naar een bepaalde map plaats                      : jumptonode <nr>
Speel opgegeven map                                        : map <map naam>
Zelfmoord                                                  : kill
Lijst alle cvars                                           : cvarlist
Dump alle cvars naar console                               : cvardump
Reset alle cvars                                           : cvar_restart
Lijst alle console commands                                : cmdlist
Lijst alle shaders van lopende map                         : shaderlist
Lijst alle images van lopende map                          : imagelist
Lijst alle geluiden tegenwoordig gebruik                   : snd_list
Lijst alle entities tegenwoordig gebruik                   : entitylist
Lijst alle tegenwoordig bound keys                         : bindlist
Bekijk graphics informatie                                 : gfxinfo
Save game                                                  : savegame
Laad saved game                                            : loadgame
Reset variable naar standaard waarde                       : reset <variable naam>
Speel een film bestand                                     : cinematic
Zet crosshair (aanwijzer) transparant; standaard is 1.0    : cg_crosshairAlpha <nr>
Zet zwaartekracht waarde; standaard is 800                 : g_gravity <nr>
Zet HUD transparant; standaard is 1.0                      : cg_hudAlpha <nr>
Zet seconde dat dode lichamen overblijven op scherm        : ai_corpsecount <nr>
Zet shellshock periode                                     : cg_shellshock <nr>
Zet skill level                                            : g_gameSkill <nr>
Zet wapen achteruitslag kracht; standaard is 1000          : g_knockback <nr>
Toon mis afstand bij raken NPG's                           : cg_showMiss <0-1>
Geef opgegeven model                                       : testmodel <model naam>
Vrij bewegen tijdens pauze                                 : cl_paused 2
Terug keren naar normale pauze scherm                      : cl_paused 0
Zet spel snelheid; 0.5 is halve snelheid, 1 is standaard   : timescale <nr>
AI uit/aan                                                 : g_ai <0 of 1>
Bullet debug mode uit/aan                                  : g_debugBullets <0 of 1>
Bullet tekens uit/aan                                      : cg_marks <0 of 1>
Console debugging uit/aan                                  : con_debug <0 of 1>
Crosshair (aanwijzer) uit/aan                              : cg_drawCrosshair <0 of 1>
Ejecting shells uit/aan                                    : cg_brass <0 of 1>
Entity bounding boxes uit/aan                              : g_drawEntBBoxes v
Mistlaag uit/aan                                           : r_fog <0 of 1>
Framerate beeld uit/aan                                    : cg_drawFPS <0 of 1>
FX uit/aan                                                 : fx_draw <0 of 1>
FX debugging uit/aan                                       : fx_debug <0 of 1>
FX freezing uit/aan                                        : fx_freeze <0 of 1>
Fx. is gezet naar 0, zal fx uitgeschakeld zijn uit/aan     : fx_enable <0 of 1>
Spel teller uit/aan                                        : cg_drawTimer <0 of 1>
Hit debug mode uit/aan                                     : g_debugShowHit <0 of 1>
HUD uit/aan                                                : cg_drawStatus <0 of 1>
HUD en crosshair uit/aan                                   : cg_draw2D <0 of 1>
Letterbox formaat uit/aan                                  : cg_letterbox <0 of 1>
NPC gezondheid tonen uit/aan                               : g_debugDamage <0 of 1>
Objecten en achtergronden uit/aan                          : r_drawWorld <0 of 1>
Objecten en NPC's uit/aan                                  : r_drawEntities <0 of 1>
Speler en AI movement debug mode uit/aan                   : g_debugMove<0 of 1>
Speler en AI movement debugging uit/aan                    : cl_debugMove <0 of 1>
Rendring uit/aan                                           : cg_noRender <0 of 1>
Schaduwen uit/aan                                          : cg_shadows <0 of 1>
Spawning uit/aan                                           : g_spawnai <0 of 1>
Ondertitels uit/aan                                        : cg_subtitles <0 of 1>
Third person view uit/aan                                  : cg_thirdPerson <0 of 1>
Voertuig debug mode uit/aan                                : g_vehicleDebug <0 of 1>
Wireframe mode uit/aan                                     : r_showtris <0 of 1>
Houd [Shoot] vast om geweer automatisch vuur uit/aan       : weapon 32
Spelers armen en gun onzichtbaar uit/aan                   : cg_drawgun <0 of 1>
Herstart lopend level                                      : map_restart
Toon waar je toegang kunt krijgen via blauwe lijnen uit/aan: r_showportals <0 of 1>
Grond en andere stilstaande textures zijn wit uit/aan      : r_lightmap <0 of 1>
Multicolors uit/aan                                        : r_measureOverdraw <0 of 1>
Nummers op elke texture uit/aan                            : r_showtricounts <0 of 1>
Random textures worden onzichtbaar uit/aan                 : r_lockpvs <0 of 1>
Verwijder lucht uit/aan                                    : r_fastsky <0 of 1>
Script tonen van belangrijke soldaten en doelen uit/aan    : g_entinfo <0 of 1>
Onbekend: testgun
Onbekend: r_showLeafLights <0 of 1>
Onbekend: debug_tankall <0 of 1>
Onbekend: chain <0 of 1>
Onbekend: ai_nocriticalsections <0 of 1>
Onbekend: cg_skybox <0 of 1>
Onbekend: cg_stats <0 of 1>
Onbekend: cg_noPredict <0 of 1>
Onbekend: cg_selectPlayer
Onbekend: cg_tracerChance
Onbekend: cg_ignore <0 of 1>
Onbekend: cl_run <0 of 1>
Onbekend: cl_running <0 of 1>
Onbekend: dmflags <0 of 1>
Onbekend: g_changelevel_time

Map namen:
Gebruik één van de volgende intrede met de map code.

Missie Map naam
Missie 1: Bastogne 1 bastogne1
Missie 2: Bastogne 2 bastogne2
Missie 3: Foy foy
Missie 4: Noville noville
Missie 5: Bomber bomber
Missie 6: Train Bridge trainbridge
Missie 7: Sicily 1 sicily1
Missie 8: Sicily 2 sicily2
Missie 9: Trenches trenches
Missie 10: Ponyri ponyri
Missie 11: Kursk kursk
Missie 12: Kharkov 1 kharkov1
Missie 13: Kharkov 2 kharkov2
Hint: Snelvuur:
Gebruik de volgende truc om veelvoudig schoten te schieten onmiddelijk van een semi-auto gun (bijvoorbeeld, Gerehr 43 of MP40).
Wanneer je sprint met een van deze of andere wapens, click snel op vuur (standaard is de Linker muisknop).
Wanneer je stop met sprinten, click doorgaands.
Wanneer je klaar bent met sprinten, zal de gun drie ronde serie's erg snel schieten.
Alsof het een machinegeweer gelijk is als de Thompson, zal het extreem snel vuren.

BeoordelingBeoordelingBeoordelingBeoordelingBeoordelingBeoordeling  
Hebben deze cheats je geholpen?     

Advertentie

Disclaimer

Advertenties